If you can't speak hungarian...

2010. február 28., vasárnap

Nagy igazság!

1 megjegyzés:

  1. Újra itt a reggel
    Már nyitva van a szemem
    Kicsit nyűgös vagyok még
    Nem tudom, hogy mi van velem.

    Ma is egy lehetőség.
    De mi van, ha nem jön el
    Mit tehet az ember
    Így húszon túl, a harminchoz közel.

    Ma is küzdessz
    Talán holnap jobb lesz
    Majd észrevesznek
    És egy angyal jót tesz
    Lehet, hogy okom lenne félni
    De legalább én még tükörbe tudok nézni

    Azt hiszed szívesen lennék
    Én is egy kopasz tahó
    És lenne a csajomnak mindíg
    gyémánt fűlbevaló.

    Sikkasztó brókerfiú
    Egy piti kis adócsaló
    Jó az ügyvéd, kimossa mindíg
    Egy napot sem ült még, pedig oda való

    A magyar hősök
    Ezt irígyled
    Hogy mit tett érte
    Már később mindegy
    Lehet, hogy elvehetném és nem is kellene kérni
    De legalább én még tükörbe tudok nézni

    Lassan eljön az este
    Jutalmam ma sem kapom
    De nem adom fel mert
    Lehet, hogy holnap lesz az én napom

    Olvass ha elédtárúl
    Az emberek indulatából
    Frissülj fel
    A bűzt a város okádja magából.

    Ha ma elvesztem
    Holnap újra kezdem
    Ha egymagamban is kell összeesnem
    Talán jobban is lehetne élni
    Hisz egy halálraítélt is tud még remélni.

    De legalább én még tükörbe tudok nézni.
    De legalább én még tükörbe tudok nézni.
    De legalább én még tükörbe tudok nézni.
    De legalább én még tükörbe tudok nézni.

    VálaszTörlés