If you can't speak hungarian...

2010. július 29., csütörtök

Butolay stand és a céges bus

Az elmúlt hétvégén először jelent meg a "céges" buszom nyilvános Volkswagen találkozón.
Hát meg kell, mondjam megint felvillantotta magát a "jó" magyar mentalitás és egy magyarországi fórumon több olyan hozzászólást találtam,a futóművemet illetően,ami nekem nem igazán tetszett.
Csak hogy mindenki értse a dolgokat:
- ennek a busznak az eredeti hasmagassága min. 25 cm-el fentebb van és az első kerekek nincsenek ennyire bent.

Az "original" párti Volkswagen rajongók itthon nem nézik jó szemmel ezt a fajta átalakítást,hogy miért azt nem tudom...
Hozzáteszem a futómű módosításán kívül semmi egyéb gyáritól eltérő változtatást nem végeztem az autón, sőt olyan megszállottan kerestem a szebb gyári alkatrészeket és kiegészítőket, hogy az utazásom kilométerekben meghaladta az 1-2ezret.
Hozzáteszem az illetővel, aki ezt elindította egy félreérthető hozzászólásával ezt megbeszéltem,és egy további jó hangulatú találkozás reményében váltunk el.
Nagyon sajnálom, hogy a hazai VW-s nagyközönség ezen ici-pici kis részének, annyira böki ez a szemét, hogy cinikusan és közönségesen viselkedjen, mivel a fent említett oldal más fórumában is találtam csipkelődős hangú hozzászólásokat.

Érdekes,hogy az igazi VW rajongók nem a belefeccölt munkát,szabadidőt(pénzről nem beszélünk) nézik egy autón,hanem egyből azt próbálják kiszűrni,mibe lehetne belekötni.
Úgy veszem észre,hogy a gyermekeimet erősen figyelmeztetnem kell mire számíthat ha nem a „nagy öregek” által kijárt ösvényen jár,de mindenképp biztatni fogom,hogy az életének minden szakaszában a saját útját járja,ne azt amit ezek az emberek kitűztek.

Annó amikor megismerkedtem a Volkswagen kultuszával,azt hittem itthon is minden olyan szép,mint külföldön. Az emberek barátságosak,kedvesek,segítőkészek egymással szembe,ehhez képest 4 év és 3 autót magam mögött hagyva kezdem belátni,hogy a magyarságunkból kivetkőzni nem tudunk. Vagyis kitudnánk,ha az értelmesebbjei nem siklanának el gusztustalan dolgok felett,amit néhány „net-bika” megtesz 1-2 emberrel.

Igazából nem véletlen, hogy a következő jármű, amit megvásároltam nem Volkswagen, ráadásul nem is 4 kerekű. Teljesen más mentalitású emberekkel ismerkedtem meg abban a közösségben,teljesen másképp állnak a dolgokhoz.(persze ott is vannak fura figurák,de legalább a közösség az 1. másodpercben kiveti önmagából)

Nagyon remélem,hogy ez a kis mondókám felnyitja néhány ember szemét és bátorságot ad,ahhoz hogy ki merje nyitni a száját ha az emberek nem úgy viselkednek ahogy illene.







6 megjegyzés:

  1. Az a legnagyobb baj, hogy az emberek irígyek. De ezen túl pedig az, hogy nem tudják felfogni, hogy egy ilyen átalakítás gyakorlatilag nem is átalakítás, mert kb. 2 óra alatt ismét a gyári magasságában gurulhatna a busz, akár készen az OT minősítésre. Furcsa, hogy, ha van egy külföldi vas hasonlóan megcsinálva, akkor az űűű meg áááá, de itthon ferde szemmel tekintenek rá... Nem kell foglalkozni az ilyesmivel. Ez az autó hibátlan, kell a hazai VW scénába ilyen!
    Én valami komoly felnin még elgondolkoznék... ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Binci!
    Igen ezt én is tapasztaltam, ha egy ilyen külföldi busz megjelenik, akkor letérdelnek előtte, de hát ilyet nem sokat láthattak még itthon :D
    Nem akartam írni hogy irigység,mert nem...
    De az biztos,hogy a legtöbb ember pontosan azért van ilyen véleménnyel erről,mert túl buta és béna hogy elkészítsen ilyet...a tehetetlenségét pedig azzal palástolja hogy beleveri a csúfot.
    Igazából nem túlzottan érdekel,hogy ki mit mond,de ebben az esetben úgy éreztem hogy az a kis idő amit erre az autóra szántunk,megérdemel annyit hogy én is elmondjam a véleményem.
    A poén az egészbe hogy amikor készítettük Kerti barátom már megmondta,hogy ezért 1-2 ember meg fog szólni és lám igaza lett.

    Lényeg a lényeg,hogy az első nyilvános vw találkozón nem sok ember ment el mellette rezzenés nélküli arccal és valahol büszke vagyok arra hogy komplett családok fényképezkedtek együtt az autómmal.
    Ez vélemény és az hogy kezet ráztak velem olyan emberek akik nem gyenge autókat készítettek el az elmúlt évek során.

    Felnim már megvan,de mindenki ezzel nyaggat így nem teszem fel :D

    VálaszTörlés
  3. Egy biztos: Ha Debrecenben egy ilyen busz megjelenik, akkor biztos, hogy a szervezőség részéről elismerő pillantásokban fog részesülni... :) Nagyon jó a busz, le kell szarni az okosokat!
    Milyen felni lesz rajta? Akkor visszaszívom, amit mondtam, úgyhogy nyugodtan felteheted... :)

    VálaszTörlés
  4. igazából nem egy nagy drága felni,de nekem nagyon tetszik t2-n.
    annyit elárulok,hogy porsche :D
    egyenlőre nem rakom fel,mert nem sok ingerenciát érzek az agyfúráshoz,pogizni meg nem akarok,ha már keskeny futóművet csináltam alá :)

    VálaszTörlés
  5. Élőben is zsír a busz, várunk Debrecenbe!

    VálaszTörlés