If you can't speak hungarian...

2011. április 13., szerda

Tavaszi Rajzás 2011






























Cruise másnapján került megrendezésre a tavaszi rajzás.Rengeteg igényesen restaurált és korhű állapotban fenn maradt autó gyűlt össze a Hungaroringen,aki a szeles idő ellenére ellátogatott élményekkel teli napot tudhatott maga után,mivel rengeteg motortuninggal rendelkező léghűtéses autó is részt vett a gyorsulási versenyen.
Egy komolyabb szervezői problémát azért megemlítenék.Korán indultunk,az első 70 autó érkezésében benne voltunk viszont már a bejáratnál is közel 20 percet kellett rostokolnunk,pedig csak 5-10 autó állt előttünk,gondoltam nem említem meg a kapuban állóknak hogy egy vidéki rendezvényen is olajozottabban működnek a dolgok,nem hogy a "ringen".Mindegy csurogtunk tovább Mr. Balczóval de a depók mögötti parkolóhoz felvezető szerpentinen megintcsak feltorlódott a sor.20 perc enyhén "gázfröccsös" és "kuplunkcsúsztatós" idő eltöltés után leállítottam az autót behúztam a veterán autóm rettenetes kézifékét a biztonság kedvéért betettem rükvercbe is nehogy összetörjek valakit és felsétáltam...a parkoló szélén mit látnak szemeim,jé.....: 2 rendező fiatalember épp cigarettázgat,na mondtam magamba megvagytok és felvázoltam nekik az aktuális problémát és annak megoldását.Kiderült hogy az egész sor azért állt meg ,mert a simán leparkolni és nem versenyezni vágyó autókat együtt engedték be a gyorsulni vágyókkal,akiknek kicsit bonyolultabb volt a beparkoltatása.
Azért egy nagyban veterán autóknak rendezett találkozón oda kellene figyelni arra hogy egy meredek szerpentinen ne kelljen a gondosan rendberakott autók kuplungját szétszaggatni egy ilyen szervezői malőr miatt.
Ettől függetlenül kiválóan megszervezett és programokkal színesített találkozó volt.Jövőre is megyek,ha csúsztatni kell a kuplungot akkor is persze :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése