If you can't speak hungarian...

2011. május 11., szerda

My bike-ButolayBike


MADE IN GARAGE!!!
Lassan 1 éve,hogy hozzám került ez a Honda CB 400T típusú motor,így gondoltam teszek egy bejegyzést most már róla.
A tőlem eddig megszokottól eltérően most kedvem volt összehozni egy olyan gépet,aminél nincs megkötve a kezem a gyáritól eltérő átalakítások miatt,így belefogtam egy olyan dologba,aminél pont ezek a dolgok elvetendőek.Tehát vettem ezt a motort,hónapokig szívtam magamba a "külföldi energiát",nézegettem a képeket és lassan elkezdett összeállni magamban a koncepció.De aki csinált hasonlót biztosan tudja,hogy amit délután megálmodik,az másnap reggelre "falrahányt borsó".
Lényeg,hogy röpke 3 hét alatt készült el a motor és eddig minden úgy működik ahogyan kell.
A sztori hosszú és a délelőttöm rámenne,hogy leírjam és persze a blogomat olvasókat is untatnám a felesleges beszéddel/írással.Így a képek beszéljenek most helyettem.
Azoknak/annak az embernek aki hónapokkal ezelőtt nem bízott bennem,légből kapott dumának vélte,azt amibe belefogtam és ennek olyan negatív véleményt is adott,üzenem,hogy köszönöm az ösztönzést,nélküle ez nem jöhetett volna létre.:)de a szálka megmaradt,főleg a kinyilvánított viselkedése miatt :(













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése