If you can't speak hungarian...

2012. május 17., csütörtök

Wörthersee 2012



Az idei ki Wörthersee Treffen nem szerepelt a találkozóim listáján,de 1 héttel ezelőtt beugró utasként megadatott,hogy kinézzek a tó köré.Ruha összepakol,manna a zsebbe és irány.Megérkeztünk a szokásos szállásunkra,aztán irány nézni azt amiért igazából mentünk.Láttunk sok szépet és jót.A belgák,hollandok idén is hozták a formát.Milyen érdekes,hogy nekik a vérükben van hogyan is kell hozzányúlni az autókhoz.Persze volt szép német és osztrák említésre méltó autó is,de ahogy kezdett közeledni a találkozó hivatalos időpontja jöttek a "búcsús" autók.Voltak nagyon messziről érkezettek is,oroszok,norvégok,mind-mind szép,értékes,gusztusosan tálalt autókkal.Történt számomra kellemetlen dolog is,amiért én személy szerint felelősséget nem vállalok,de beszélni sem akarok róla.
Lényegében sok szép autót láttunk,a sör mindig hideg,a szállás az elvártat és megszokottat teljesítette,az M3 tükör néhányuknak még mindig menő,a kebab egyre szarabb,de örölök hogy megismerhettem Imre tanárnőt és a K-POPot :)
Vittem "rendes" fényképezőt is,persze cipelni nem akartam magammal így1 képet sem csináltam vele.Remélem azért a telefonnal készült képek élvezhetőek.Személyes kedvenceimmel kezdem,aztán majd tolom a többi képet is.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése