If you can't speak hungarian...

2011. június 9., csütörtök

Butolay pinstriping kis ládikán...

Az elmúlt pár nap kicsit stresszes volt,ezért elfoglaltam magam...
Hozzám került egy szép kis ládika,elég strapás állapotban,kívánt egy kis törődést.Szétszerelés,csiszolás fogantyú polír után kezelésbe vettem magát a ládát is,elkorhadt részeket lefejtettem,becsiszoltam lakkoztam több rétegben és a tetejére tettem egy kis Butolay Design-t...íme a végeredmény...persze kis simítani való van rajta még de nagyon elveztem...
A ládika nem mai darab még fecskefarkú,ragasztott illesztésekkel lett összerakva,nem tudom milyen idős,de biztos nem mai darab...
A lakkban arany pixelek vannak,ami csak erős fénynél látható.
Próbáltam azt a kontrasztot csökkenteni amit a tetejére festett motívumhoz használt fekete festék okozott.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése