If you can't speak hungarian...

2011. június 20., hétfő

Meglátni és megszeretni...

Ez az autó már volt a garázsom vendége pár hónappal ezelőtt,akkor járkáltam vele,megtetszett,de akkor még nem tudtam,hogy ma már állandó lakója lesz a garázsomnak...megmondom őszintén,hogy már akkor alakult bennem némi vágy hogy megszerezzem,de eddig tartott a vágyakozás...
Amikor tavaly megláttam a füzesgyarmati(ahol Robival elkezdődött valami...) találkozón eredeti gyári magasságával nem éreztem olyan vonzónak a bogi közelségét,de az EMAT-on eszközölt futómű módosítások és az utána következő 2 hetes vendégeskedés,na meg a múlt hétvégén busszal történt események megerősítették bennem,hogy nálam a helye ennek az autónak.
Ezúton is szeretném megköszönni Robinak,hogy egy ilyen autót kaptam tőle...és helyettesíteni fogja a buszom a következő találkozókon...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése