If you can't speak hungarian...

2011. december 14., szerda

Új Butolay bohóckodás....

Szeptemberben egy vendégemmel beszélgettem nem másról mint ladákról.Említette,hogy a falujukban talán még az egyik öreglánynak van egy egész szép állapotban lévő 2101-se,de megkérdezi,mert már vagy 10 éve nem látta....
Ma reggel egy telefonszámmal beállított,hogy nézzem meg akkor miről is van szó...
Nem tudtam semmit az autóról csak hogy "libafos" zöld és,hogy 1978-as.
Neki indultam hát a falutúrának.Megérkeztem egy eldugott kis faluba,kinyílt a dohos kis garázs(ennek köszönhető az a néhány apró vakrozsda folt) és ez a "gyönyörűség" kukkantott ki rám....nem mondom,hogy szerelem első látásra,mert a portól nem láttam rendesen az autót.Kitoltuk,körbejártam,megnéztem a régi forgalmit,"csalódott" voltam mert mégse '78-as az autó hanem 1974-es....
Kis árkalkuláció után egymás kezébe csaptunk az "öreglánnyal" és elhoztam a ZSIGÁT....
Hogy mi lesz vele,majd elválik,de semmi jót ne várjatok tőlem...




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése