If you can't speak hungarian...

2012. március 4., vasárnap

Tavaszi süti...

Most már egészen biztos nem lesz hó,elkerülhetetlenül megérkezett a tavasz.
Lehet indulni a garázsba,kicsit összepakolni a szerszámokat,amit -10 fokban nem volt kedvünk visszatenni a helyére.Le lehet mosni a hónapok óta ott porosodó,megkímélt,ezelőtt csak női orvos által használt autóinkat.
Tegnap én is megtettem,elpakoltam kilomiztam az előző 2 projektből megmaradt cuccokat,eltettem olyan helyre,ahol már biztosan nem fogom megtalálni ha szükség lesz rá.Helyet adtam a 2 legújabbnak,hogy idén se unatkozzak.Most már tudom miért "tavaszi fáradság" a neve annak amit ma reggel érzek...
Szóval lehet nekiindulni az évnek,talán az első találkozókra tartva ilyen stoppos csajokat találtok elszórva az út szélén....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése