If you can't speak hungarian...

2012. március 12., hétfő

Új Radical Garege póló...

Bő egy hónappal Görbe Sanyi a Radical Garage -ból megbízott,hogy tervezzek egy új póló mintát.Őszintén szólva nagyon megörültem a feladatnak,mivel nem minden nap dolgozhatok olyan emberrel aki nemzetközileg is elismert motorokat épít.A mintát illetően annyi kikötés volt,hogy kedvenc kalapácsa (amilyen egyébként az alkarjára is van tetoválva) legyen benne és a betűtípus írott,ne egyszerű legyen.Egy röpke Garage látogatáson magamba szívtam a műhely szagát/illatát,megkóstoltam a híresen finom kávét,amit mindig emleget :)
3 hétig csak bambultam ki a fejemből,miközben végeztem a többi munkámat is, nem tudtam milyen irányba menjek el.Mindenképp szerettem volna olyat csinálni,ami elsőre elnyeri Sanyi tetszését,ezért úgy gondoltam csak akkor fogok neki ha tényleg jön az ihlet...Egyszer csak megjött és 2 óra alatt összepakoltam a már kiszerkesztett mintákat.Ebben a mintában minden benne van ami a RADICAL GARAGE-t jelenti,a kezdetektől napjainkig,az első logótól az utolsóig.Egy látványterv vizit után el is dőlt a minta sora és 1 hét múlva elkészült a szita.Volt 1-2 vonal ami nem igazán tetszett és mivel csak számomra megfelelő minőségű mintákat adok ki a kezemből újra elkészítettük a szitákat.Hétvégén megvolt a próbanyomás,jó pár darab már kis is került Sanyi kezébe.
Ezúton is szeretném megköszönni a megbízást Sanyikának,nagyon örülök,hogy ilyen korrekt emberrel hozott össze a sors.
Az új Radical Garage pólót Sanyinál és a Butolay webáruházban is megrendelhetitek.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése