If you can't speak hungarian...

2012. április 19., csütörtök

Ahogy ígértem,beszámolok a Zsiga projekt folytatásáról.
Az előző beszámolóm hetén sem kerültek be a maradék alkatrészek,volt kis gixer.Jóbarátom Dönci mindenképp rá akart beszélni,hogy a használható gyári alkatrészeket hagyjuk meg,mert amit mostanában lehet kapni nem igazán tartozik a minőségi alkatrészek közé.A tapasztalataim,hogy mindent újra kell cserélni beigazolódtak.1 liter fékolaj átpumpálása után volt ami tökéletesen működött,de a legtöbb alkatrész cseréke szorult.Mindenesetre a régen tapasztalt érzést,amit legutóbb 1971-es trabimba éltem át újra érezhettem.A fék csak 1 oldalon fogott rendesen így erősebb fékezés esetén keményen ellent kellett kormányozni...
A hülyeséget megunva,újra felbakoltuk Zsigát szétszedtünk mindent és stikába egy erővágóval levagdostam minden fékcsövet az autóról."Innen már nincs visszaút" felkiáltással összepakoltuk a szerszámokat és sztenderre raktuk az autót.Neten böngészgetve,találtam egy nagyon jó kis Lada Boltot,ahol javarészt gyári vagy nagyon jó minőségű után gyártott cuccokat forgalmaznak.Másnap gyors egyeztetés után ,meg is rendeltem a szükséges alkatrészeket.A beépítés elkezdődött,remélhetőleg szombaton már minden tökéletesen fog működni.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése