If you can't speak hungarian...

2012. április 2., hétfő

EMAT 2012

A hétvégén végetért az Épített Motorok és Autók Találkozója a Hungexpón.Sajnos nagyon keveset tudtam jelen lenni,mivel a szembe lévő Autó Fesztiválon segédkeztem feleségemnek,ahol másik cégünk debütált MATRICA-BANG néven.Amikor csak tehettem átlátogattam az EMAT-ra is pár szót váltani,persze aki el akart érni az meg is tette a másik standunkon :)
Ezen bejegyzéssel szeretnék gratulálni Görbe Sándornak (RADICAL GARAGE),Norbinak (NOGG DESIGN) az épített motorjával elért eredményéhez,Janónak az esztétikusan átépített XS650, Franki-nek(Rusty Rodders CC) a VeloMoto-hoz és mindenkinek aki részt vett a fesztiválon.
Szeretném megköszönni a Devils MC-nek és a RUSTY RODDERS CC.-nek a felkérést,büszkeséggel tölt el,hogy egy ilyen rendezvény logóját tervezhettem és több száz helyen láthattam munkám gyümölcsét,díjjakon,plakátokon,pólókon,matricákon,honlapokon megosztva,satöbbiken...


























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése